Firma zajmująca się dystrybucją i montażem wind osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych, mimo lat doświadczenia i solidnej pozycji rynkowej, borykała się z fundamentalnym problemem marketingowym: próbowali obsłużyć dwa całkowicie różne segmenty klientów (B2B i B2C) jedną, uniwersalną stroną.
Zobacz efekty naszej pracy
Case studies
Ukryte straty w e-commerce przez wadliwy Consent Mode
Wtyczka od Consent Mode nie przekazywała zgód na pliki cookies, przez co tysiące odwiedzających stronę „znikało” z systemów śledzenia i nie można było ich skutecznie remarketingować.
Kilkumiesięczna lista oczekujących na zabiegi w branży beauty
Zamiast konkurować na zatłoczonym rynku usług kosmetycznych, wprowadziliśmy nową kategorię zabiegów i ustanowiliśmy klientkę jej liderem.

Od zera do kilkudziesięciu telefonów miesięcznie
Nasza klientka stanęła przed klasycznym wyzwaniem początkującej specjalistki. Wybitne kompetencje, ale brak widoczności na rynku. Świeżo po otrzymaniu uprawnień, z ograniczonym budżetem na marketing, musiała zmierzyć się z bezlitosną konkurencją doświadczonych biur tłumaczeń w jednym z największych miast Polski.
google ads, strategia marketingowa, identyfikacja wizualna, strona www

Jak kancelaria prawna z 10-letnim doświadczeniem zwiększyła dopływ klientów dzięki nowej stronie i przemyślanym kampaniom Google Ads
Ogromne doświadczenie, najlepsza oferta na rynku, zadowoleni klienci – ale strona internetowa, która sabotowała sukces. Case study o tym dlaczego nie zawsze warto zaczynać od reklam.
Google Ads, strona www, strategia marketingowa
Nie jesteśmy agencją. Lubimy pomagać
Skonsultuj
Skonsultuj
Nie jesteś pewien jak wdrożyć takie rozwiązania w Twojej firmie? A może prowadzisz działania marketingowe i chciałbyś skonsultować je ze specjalistą? Porozmawiajmy. Opowiedz nam o swoim aktualnym problemie, a my poszukamy możliwych sposobów jego rozwiązania. Bezpłatnie.