Google Ads dla
e-commerce

Prowadzimy Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych. Nie jesteśmy agencją, a specjalistami pracującymi na co dzień w e-commerce.

Dlaczego Twój sklep powinien reklamować się w Google:

4-razy większa szansa na kliknięcie w reklamę

Prawdopodobieństwo, że użytkownik kliknie reklamę w Google jest 4-krotnie wyższe, niż w przypadku jakiejkolwiek innej sieci reklamowej (1).

(1) Clutch, „Why People Click on Paid Search Ads”, 2019

80% użytkowników ufa reklamom Google Ads

Co więcej, Internauta, który wejdzie na Twoją stronę z reklamy w Google, jest o 50% bardziej chętny do zakupu, niż gdyby trafił na nią z innego źródła(2).

(1)WebFX, 2022, (2)SEOMoz, 2017

64% konwersji z mobile pochodzi z reklam

Z trzech pierwszych płatnych wyników wyszukiwania pochodzi aż 64% wszystkich konwersji na urządzeniach mobilnych. (1)

(1)KlientBoost, 2019

Docierasz do osób gotowych na zakup

Żadna inna sieć reklamowa nie pozwala tak precyzyjnie dotrzeć do użytkownika, który jest na końcowym etapie procesu zakupu (jest gotowy kupić „tu i teraz”).

Google generuje 95% ruchu z wyszukiwarek

W Polsce udział wyszukiwarki Google w pozyskanym ruchu wyniósł w 2022 roku ponad 95%, a na świecie ponad 85%(1).

(1)Statista, 2022

Co druga osoba nie wie, że klika w reklamę

Ponad 50% osób w wieku 18-34 lata nie odróżnia wyników sponsorowanych od organicznych(1). Inwestując w Google Ads możesz znaleźć się w TOP3 wyników wyszukiwania bez czekania na efekty SEO.

(1)Search Engine Land, 2018

Użytkownik, który wejdzie na Twoją stronę z reklamy w Google, jest o 50% bardziej chętny do zakupu, niż gdyby trafił na nią z innego źródła (1).

(1) SEOMoz, „How Google AdWords (PPC) Does and Doesn’t Affect Organic Results”, 2017

Jak prowadzimy kampanie reklamowe w commertice:

Google Ads dla sklepów internetowych

Kampanie Google Ads zaczynamy od… budowy lejka

 

Chociaż słowo “lejek marketingowy” jest odmieniane przez wszystkie przypadki, zadziwiająco mało specjalistów rzeczywiście używa lejka prowadząc kampanie reklamowe dla swoich klientów. Jeśli nie uwzględnisz etapu zakupu, na którym jest twój klient, przepalisz budżet na nieefektywne działania reklamowe. Z naszych doświadczeń wynika, że równie istotne jest umieszczenie Google Ads w całościowym lejku marketingowym, jak zbudowanie dedykowanego lejka tylko w obrębie tego systemu reklamowego.  Używamy w tym celu różnych typów kampanii Google Ads.

lejek zakupowy - facebook ads commertika

Tworzymy strukturę, którą da się skalować

Gdy ograniczasz się wyłącznie do kampanii produktowych i optymalizujesz je od razu na zakup, docierasz tylko do niewielkiego ułamka swojej grupy docelowej. Zaledwie 3% osób jest gotowych na zakup tu i teraz – i wcale nie oznacza to, że kupią u Ciebie.

Możesz osiągać w ten sposób przychody, ale takiego modelu nie da się wyskalować. Spróbuj zwiększyć budżet dwu-, trzy-, czterokrotnie. Nie przełoży się to na proporcjonalnie większą sprzedaż. Szybko osiągniesz sufit, zwiększając nie przychody, a częstotliwość, z jaką algorytm wyświetla użytkownikom Twoje reklamy.
regula 3 procent - jak kupuja twoi klienci

Analizując kampanie nie kończymy na ROAS-ach

Patrzymy nie tylko na ROAS na koncie reklamowym. Liczymy opłacalność kampanii, uwzględniając takie czynniki jak marża na produktach, podatek, koszty wysyłki i zwroty.

Pracujemy w e-commerce i wiemy, że bez takiej analizy raport z wyników kampanii jest wyłącznie laurką dla agencji reklamowej. Nie ma nic wspólnego z faktycznym stanem Twoich finansów.

Dopasowujemy działania do strategii

Dopasowujemy działania reklamowe do tego, co jest najlepsze dla Twojego e-commerce na obecnym etapie. W zależności od tego, czy zależy Ci na zwiększeniu zysku Twojego sklepu, czy na skalowaniu biznesu w celu zwiększenia przychodów – proponujemy inne działania reklamowe i inny sposób optymalizacji.

Nie tworzymy przypadkowych kampanii. Każdy nasz krok ma biznesowe uzasadnienie i służy osiągnięciu założonych celów.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Masz pytania odnośnie reklamy w Google?

Nie jesteś pewien jak ustawić kampanie Google Ads, żeby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Skonsultuj to ze specjalistą e-commerce. Powiedz nam, jaki cel chcesz osiągnąć, a my dobierzemy odpowiednie działania marketingowe. Bezpłatnie.

Rozwiązanie
„Na miarę”

NA MIARĘ

CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE

Jak powstaje
ten pakiet?

Opłata za pierwszy miesiąc  
t Opłata miesięczna powiększona o koszt konfiguracji konta reklamowego, wdrożenia analityki oraz przygotowania struktury kampanii.

Minimalny czas trwania umowy

Liczba produktów w sklepie

Sugerowany budżet reklamowy

Liczba kampanii reklamowych

ustalana indywidulanie

3 miesiące

bez limitu

bez limitu

bez limitu

Umawiasz się na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub napisz na adres kontakt@commertika.pl.

Rozmawiasz z naszym specjalistą

W ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą specjalista z doświadczeniem w marketingu e-commerce.

Dopyta o dotychczasowe działania marketingowe oraz cel, jaki chcesz osiągnąć.

Oceniasz proponowane rozwiązania

Na podstawie tych informacji przygotujemy koncepcję działań, które naszym zdaniem należy podjąć.

Kampanie Google Ads
Kampanie na FB i Instagramie
Inne kanały (LinkedIn, Pinterest)
N
N
N

Wytłumaczymy, dlaczego mają sens i policzymy szacunkowe koszty.

Podejmujesz decyzję

Jeśli uznasz, że nasze propozycje sprawdzą się w Twojej firmie, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.

Rozwiązanie „Na miarę”

NA MIARĘ

CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE
Opłata za pierwszy miesiąc  
t Opłata miesięczna powiększona o koszt konfiguracji konta reklamowego, wdrożenia analityki oraz przygotowania struktury kampanii.

ustalana indywidualnie

Minimalny czas trwania umowy

3 miesiące

Liczba produktów w sklepie

bez limitu

Sugerowany budżet reklamowy

bez limitu

Liczba kampanii reklamowych

bez limitu

Kampanie Google Ads

N

Kampanie na FB i Instagramie

N

Inne kanały (LinkedIn, Pinterest)

N

Pomagamy sklepom prowadzić marketing oparty o dane

Porozmawiajmy o Google Ads
w Twoim sklepie

Opowiedz nam o swoim e-commerce i celu, jaki chcesz osiągnąć. Dobierzemy odpowiednie działania marketingowe i powiemy na co zwrócić uwagę, żeby zmaksymalizować zysk.

Marketing dedykowany e-commerce

Co zyskujesz pracując z nami:

Z

Doświadczenie pracownika, a nie najemnika

Pracujemy w e-commerce, a nie tylko dla e-commerce. Znamy procesy rządzące sklepem internetowym od wewnątrz. Pozwala nam to wyjść poza ramy zwykłej obsługi kampanii i traktować działania marketingowe jako element większej całości. Takie podejście jest niezbędne, by Twój e-sklep generował zysk.

Z

Biznesowe prowadzenie kampanii reklamowych

Dobry wynik z kampanii nie zawsze oznacza rentowność sklepu. Agencje optymalizują kampanie patrząc wyłącznie na ich ROAS (różnicę pomiędzy przychodem z reklam, a ich kosztem). Nie biorą pod uwagę marży na produktach, kosztów dostawy, ani innych czynników, które mają kluczowy wpływ na zwrot z inwestycji i rentowność Twojego biznesu.

My znamy funkcjonowanie sklepów internetowych „od środka”. Kalkulujemy realne zyski, jakie Twój sklep osiągnął z danego kanału i na podstawie tych danych wyciągamy wnioski do optymalizacji kampanii.

Z

Jedna firma do obsługi kampanii we wszystkich kanałach

Gdy za marketing odpowiada kilku działających bez porozumienia wykonawców, każdy dba tylko o swój kawałek tortu. Kampanie prowadzone bez wspólnej strategii, zamiast wspierać się nawzajem, konkurują ze sobą. Powierzenie całości działań marketingowych jednemu wykonawcy to najlepszy sposób, żeby efektywnie wydawać budżet marketingowy.

Z

Praca z Tobą, a nie tylko dla Ciebie

Nie jesteśmy tylko biernym wykonawcą Twoich poleceń. Nasza inicjatywa nie ogranicza się do comiesięcznego raportu z podsumowaniem kampanii. Dostarczamy analiz Twojego biznesu wraz z odpowiednimi rekomendacjami.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy pracujecie tylko ze sklepami internetowymi?

Nie. Chociaż największe doświadczenie mamy w obszarze e-commerce, z sukcesami prowadzimy również projekty dla firm usługowych, m.in. z branży nieruchomości i beauty.

Dlaczego opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa?

Na początku projektu dokładnie analizujemy Twój biznes i dokonujemy niezbędnych wdrożeń. Robimy audyt kont, wdrażamy narzędzia reklamowe oraz analityczne. Wymaga to od nas dodatkowych roboczogodzin, dlatego opłata za pierwszy miesiąc współpracy jest wyższa. Za raz przeprowadzoną konfigurację nie pobieramy już opłat w kolejnych miesiącach. 

Dlaczego podpisujecie umowę na 3 miesiące?

Żeby „nauczyć” algorytmy kampanii optymalnie wydawać budżet, potrzebny jest czas. Im mniej danych na starcie (nowy biznes, mały budżet początkowy), tym dłużej musisz czekać, żeby efekty kampanii były widoczne.

Pierwszą umowę zawieramy na 3 miesiące, ponieważ jest to czas, którego potrzebuje system reklamowy, by móc zoptymalizować kampanię pod kątem osiągania założonych wyników.

Czy mogę wypowiedzieć umowę w trakcie jej trwania?

Tak, przy zachowaniu miesięcznego okresu wypowiedzenia, którego koniec przypada na koniec miesiąca.

Czy pobieracie prowizję od budżetu wyższego, niż sugerowany?

Nie pobieramy prowizji od wydanego budżetu. Rozliczamy się w oparciu o czas, jaki musimy poświęcić na wykonanie projektu. Jeśli większy budżet wymaga od nas utworzenia i optymalizacji większej ilości kampanii, wówczas opłata miesięczna będzie wyższa.

Czy mogę zamówić obsługę kampanii jednocześnie w Google i na Facebooku?

Tak. Napisz do nas na adres kontakt@commertika.pl lub skorzystaj z Bezpłatnej konsultacji. Podczas rozmowy ustalimy, jaki cel chcesz osiągnąć. Na tej podstawie przygotujemy koncepcję działań wraz z wyceną. Jeśli stwierdzisz, że nasze propozycje mają sens, zajmiemy się ich wdrożeniem.

Google Ads to nie wszystko. Sprawdź więcej usług dla Twojego e-sklepu:

Zróbmy razem coś dobrego

Skontaktuj się z nami

Zróbmy razem krok w stronę lepszego marketingu Twojego e-commerce.

Wypełnij formularz i daj nam znać, w czym możemy pomóc. Jeśli chcesz, żeby rozmowa odbyła się przez telefon, nie zapomnij zostawić swój numer. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.