Google Ads dla
e-commerce
Prowadzimy Kampanie Google Ads dla sklepów internetowych. Nie jesteśmy agencją, a specjalistami pracującymi na co dzień w e-commerce.
Dlaczego Twój sklep powinien reklamować się w Google:
Użytkownik, który wejdzie na Twoją stronę z reklamy w Google, jest o 50% bardziej chętny do zakupu, niż gdyby trafił na nią z innego źródła (1).
(1) SEOMoz, „How Google AdWords (PPC) Does and Doesn’t Affect Organic Results”, 2017
Jak prowadzimy kampanie reklamowe w commertice:
Google Ads dla sklepów internetowych
Kampanie Google Ads zaczynamy od… budowy lejka
Chociaż słowo “lejek marketingowy” jest odmieniane przez wszystkie przypadki, zadziwiająco mało specjalistów rzeczywiście używa lejka prowadząc kampanie reklamowe dla swoich klientów. Jeśli nie uwzględnisz etapu zakupu, na którym jest twój klient, przepalisz budżet na nieefektywne działania reklamowe. Z naszych doświadczeń wynika, że równie istotne jest umieszczenie Google Ads w całościowym lejku marketingowym, jak zbudowanie dedykowanego lejka tylko w obrębie tego systemu reklamowego. Używamy w tym celu różnych typów kampanii Google Ads.
Tworzymy strukturę, którą da się skalować
Gdy ograniczasz się wyłącznie do kampanii produktowych i optymalizujesz je od razu na zakup, docierasz tylko do niewielkiego ułamka swojej grupy docelowej. Zaledwie 3% osób jest gotowych na zakup tu i teraz – i wcale nie oznacza to, że kupią u Ciebie.
Analizując kampanie nie kończymy na ROAS-ach
Patrzymy nie tylko na ROAS na koncie reklamowym. Liczymy opłacalność kampanii, uwzględniając takie czynniki jak marża na produktach, podatek, koszty wysyłki i zwroty.
Pracujemy w e-commerce i wiemy, że bez takiej analizy raport z wyników kampanii jest wyłącznie laurką dla agencji reklamowej. Nie ma nic wspólnego z faktycznym stanem Twoich finansów.
Dopasowujemy działania do strategii
Dopasowujemy działania reklamowe do tego, co jest najlepsze dla Twojego e-commerce na obecnym etapie. W zależności od tego, czy zależy Ci na zwiększeniu zysku Twojego sklepu, czy na skalowaniu biznesu w celu zwiększenia przychodów – proponujemy inne działania reklamowe i inny sposób optymalizacji.
Nie tworzymy przypadkowych kampanii. Każdy nasz krok ma biznesowe uzasadnienie i służy osiągnięciu założonych celów.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Masz pytania odnośnie reklamy w Google?
Nie jesteś pewien jak ustawić kampanie Google Ads, żeby zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie? Skonsultuj to ze specjalistą e-commerce. Powiedz nam, jaki cel chcesz osiągnąć, a my dobierzemy odpowiednie działania marketingowe. Bezpłatnie.
Rozwiązanie
„Na miarę”
NA MIARĘ
CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE
Jak powstaje
ten pakiet?
Minimalny czas trwania umowy
Liczba produktów w sklepie
Sugerowany budżet reklamowy
Liczba kampanii reklamowych
ustalana indywidulanie
3 miesiące
bez limitu
bez limitu
bez limitu
Umawiasz się na bezpłatną konsultację
Wypełnij formularz lub napisz na adres kontakt@commertika.pl.
Rozmawiasz z naszym specjalistą
W ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą specjalista z doświadczeniem w marketingu e-commerce.
Dopyta o dotychczasowe działania marketingowe oraz cel, jaki chcesz osiągnąć.
Oceniasz proponowane rozwiązania
Na podstawie tych informacji przygotujemy koncepcję działań, które naszym zdaniem należy podjąć.
Wytłumaczymy, dlaczego mają sens i policzymy szacunkowe koszty.
Podejmujesz decyzję
Jeśli uznasz, że nasze propozycje sprawdzą się w Twojej firmie, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.
Rozwiązanie „Na miarę”
NA MIARĘ
CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE
ustalana indywidualnie
Minimalny czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba produktów w sklepie
bez limitu
Sugerowany budżet reklamowy
bez limitu
Liczba kampanii reklamowych
bez limitu
Kampanie Google Ads
Kampanie na FB i Instagramie
Inne kanały (LinkedIn, Pinterest)
Pomagamy sklepom prowadzić marketing oparty o dane
Porozmawiajmy o Google Ads
w Twoim sklepie
Opowiedz nam o swoim e-commerce i celu, jaki chcesz osiągnąć. Dobierzemy odpowiednie działania marketingowe i powiemy na co zwrócić uwagę, żeby zmaksymalizować zysk.
Marketing dedykowany e-commerce
Co zyskujesz pracując z nami:
Doświadczenie pracownika, a nie najemnika
Pracujemy w e-commerce, a nie tylko dla e-commerce. Znamy procesy rządzące sklepem internetowym od wewnątrz. Pozwala nam to wyjść poza ramy zwykłej obsługi kampanii i traktować działania marketingowe jako element większej całości. Takie podejście jest niezbędne, by Twój e-sklep generował zysk.
Biznesowe prowadzenie kampanii reklamowych
Dobry wynik z kampanii nie zawsze oznacza rentowność sklepu. Agencje optymalizują kampanie patrząc wyłącznie na ich ROAS (różnicę pomiędzy przychodem z reklam, a ich kosztem). Nie biorą pod uwagę marży na produktach, kosztów dostawy, ani innych czynników, które mają kluczowy wpływ na zwrot z inwestycji i rentowność Twojego biznesu.
My znamy funkcjonowanie sklepów internetowych „od środka”. Kalkulujemy realne zyski, jakie Twój sklep osiągnął z danego kanału i na podstawie tych danych wyciągamy wnioski do optymalizacji kampanii.
Jedna firma do obsługi kampanii we wszystkich kanałach
Gdy za marketing odpowiada kilku działających bez porozumienia wykonawców, każdy dba tylko o swój kawałek tortu. Kampanie prowadzone bez wspólnej strategii, zamiast wspierać się nawzajem, konkurują ze sobą. Powierzenie całości działań marketingowych jednemu wykonawcy to najlepszy sposób, żeby efektywnie wydawać budżet marketingowy.
Praca z Tobą, a nie tylko dla Ciebie
Nie jesteśmy tylko biernym wykonawcą Twoich poleceń. Nasza inicjatywa nie ogranicza się do comiesięcznego raportu z podsumowaniem kampanii. Dostarczamy analiz Twojego biznesu wraz z odpowiednimi rekomendacjami.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy pracujecie tylko ze sklepami internetowymi?
Nie. Chociaż największe doświadczenie mamy w obszarze e-commerce, z sukcesami prowadzimy również projekty dla firm usługowych, m.in. z branży nieruchomości i beauty.
Dlaczego opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa?
Na początku projektu dokładnie analizujemy Twój biznes i dokonujemy niezbędnych wdrożeń. Robimy audyt kont, wdrażamy narzędzia reklamowe oraz analityczne. Wymaga to od nas dodatkowych roboczogodzin, dlatego opłata za pierwszy miesiąc współpracy jest wyższa. Za raz przeprowadzoną konfigurację nie pobieramy już opłat w kolejnych miesiącach.
Dlaczego podpisujecie umowę na 3 miesiące?
Żeby „nauczyć” algorytmy kampanii optymalnie wydawać budżet, potrzebny jest czas. Im mniej danych na starcie (nowy biznes, mały budżet początkowy), tym dłużej musisz czekać, żeby efekty kampanii były widoczne.
Pierwszą umowę zawieramy na 3 miesiące, ponieważ jest to czas, którego potrzebuje system reklamowy, by móc zoptymalizować kampanię pod kątem osiągania założonych wyników.
Czy mogę wypowiedzieć umowę w trakcie jej trwania?
Tak, przy zachowaniu miesięcznego okresu wypowiedzenia, którego koniec przypada na koniec miesiąca.
Czy pobieracie prowizję od budżetu wyższego, niż sugerowany?
Nie pobieramy prowizji od wydanego budżetu. Rozliczamy się w oparciu o czas, jaki musimy poświęcić na wykonanie projektu. Jeśli większy budżet wymaga od nas utworzenia i optymalizacji większej ilości kampanii, wówczas opłata miesięczna będzie wyższa.
Czy mogę zamówić obsługę kampanii jednocześnie w Google i na Facebooku?
Tak. Napisz do nas na adres kontakt@commertika.pl lub skorzystaj z Bezpłatnej konsultacji. Podczas rozmowy ustalimy, jaki cel chcesz osiągnąć. Na tej podstawie przygotujemy koncepcję działań wraz z wyceną. Jeśli stwierdzisz, że nasze propozycje mają sens, zajmiemy się ich wdrożeniem.
Google Ads to nie wszystko. Sprawdź więcej usług dla Twojego e-sklepu:
Kampanie reklamowe na Pintereście lub LinkedInie
Zróbmy razem coś dobrego
Skontaktuj się z nami
Zróbmy razem krok w stronę lepszego marketingu Twojego e-commerce.
Wypełnij formularz i daj nam znać, w czym możemy pomóc. Jeśli chcesz, żeby rozmowa odbyła się przez telefon, nie zapomnij zostawić swój numer. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.