Facebook Ads
dla e-commerce

Prowadzimy Kampanie na Facebooku i Instagramie dla sklepów internetowych. Nie jesteśmy agencją, a specjalistami pracującymi na co dzień w e-commerce.

Reklama sklepu na Facebooku i Instagramie to:

Możliwość sprzedania produktu, którego klient nie szuka

40% osób przyznaje, że odwiedza Instagram, żeby się zainspirować. To najlepsze miejsce, żeby potencjalni klienci nawiązali pierwszy kontakt z Twoją marką i dokonali zakupu produktów, których wcześniej nie szukali.

Lepsza skuteczność kampanii Google Ads

Istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że Twoja reklama wyświetli się użytkownikowi w Google, jeżeli już wcześniej był na Twojej stronie. Ponieważ koszt pozyskania nowego ruchu jest zazwyczaj dużo niższy w przypadku Facebooka, niż Google, ściąganie ruchu z Facebooka może być bardziej opłacalne, niż wykorzystywanie w tym celu Google’a..

Dotarcie do klientów podobnych do obecnych

Facebook umożliwia kierowanie reklam do osób podobnych do naszych obecnych klientów. Google wycofuje tę funkcję. Pozyskiwanie “zimnego ruchu” z Facebooka i Instagrama to element większości skutecznych strategii marketingowych.

Unikalne możliwości targetowania

Facebook posiada najbardziej trafne (bo podane przez nas!) informacje odnośnie naszego zachowania i wydarzeń z życia (zaręczyny, narodziny dziecka, nadchodzące urodziny). Takie targetowanie stanowi doskonałe uzupełnienie możliwości, jakie daje nam Google Ads.

27 mln potencjalnych klientów, którzy nie muszą być w Google

9 na 10 Polaków korzysta z Facebooka. 6 na 10 z Instagrama. To 27 mln potencjalnych klientów, którzy mogą nigdy nie zobaczyć twojego produktu, jeśli nie spróbujesz reklamować się na tych platformach..

 

9 na 10 Polaków korzysta z Facebooka. 6 na 10 z Instagrama. To 27 mln potencjalnych klientów, którzy mogą nigdy nie zobaczyć twojego produktu, jeśli nie spróbujesz reklamować się na tych platformach.

Jak prowadzimy kampanie reklamowe w commertice:

Kampanie Facebook Ads dla e-sklepów

Kampanie Facebook Ads zaczynamy od… budowy lejka

 

O lejku marketingowo-sprzedażowym pewnie słyszałeś wielokrotnie. Jednak zadziwiająco mało specjalistów rzeczywiście używa go prowadząc kampanie reklamowe dla swoich klientów. Jeśli nie uwzględnisz etapu zakupu, na którym jest twój klient, przepalisz budżet na nieefektywne działania reklamowe. Z naszych doświadczeń wynika, że równie istotne jest umieszczenie Facebooka w całościowym lejku marketingowym, jak zbudowanie dedykowanego lejka tylko w obrębie tego systemu reklamowego. 

lejek zakupowy - facebook ads commertika

Optymalizujemy nie tylko na „zakup”

Jednym z najczęstszych błędów, z jakimi się spotykamy, jest korzystanie wyłącznie z celu reklamowego „Sprzedaż”. Zaledwie 3% osób jest gotowych na zakup tu i teraz – i wcale nie oznacza to, że kupią u Ciebie.

Gdy ograniczasz się wyłącznie do celu „Sprzedaż” i optymalizujesz kampanie od razu na zakup, docierasz tylko do tego niewielkiego ułamka swojej grupy docelowej.

Możesz osiągać w ten sposób przychody, ale takiego modelu nie da się wyskalować. Spróbuj zwiększyć budżet dwu-, trzy-, czterokrotnie. Nie przełoży się to na proporcjonalnie większą sprzedaż. Szybko osiągniesz sufit, zwiększając nie przychody, a częstotliwość, z jaką algorytm Facebooka wyświetla Twoje reklamy użytkownikom.
regula 3 procent - jak kupuja twoi klienci

Bierzemy pod uwagę ścieżkę zakupową klienta

Projektując kampanie Facebook Ads, wykorzystujemy wszystkie cele reklamowe i dobieramy odpowiedni komunikat w zależności od tego, na jakim etapie zakupu znajduje się klient. Prowadzimy go przez całą ścieżkę zakupową – od świadomości istnienia firmy, aż po zakup. Dajemy mu okazję “dojrzeć” do dokonania transakcji w Twoim e-sklepie.

plan kampanii

Sprawdzamy czy piksel poprawnie przesyła dane

Zanim przejdziemy do uruchomienia pierwszej kampanii, dokładnie sprawdzamy konfigurację piksela Facebooka. Upewniamy się, że odbiera wszystkie zdarzenia (wyświetlenie strony produktu, dodanie do koszyka, zakup) oraz że przesyłane przez niego wartości są poprawne.

Sprawdzamy, czy nie ma problemu z katalogiem produktów (np. czy identyfikatory w katalogu są takie same jak na stronie sklepu).

Często już na tym etapie udaje się wykryć poważne błędy, przez które dotychczasowe kampanie reklamowe sklepu nie przynosiły oczekiwanych rezultatów.

Pracujemy na Twoim Menedżerze Reklam

 

Zawsze pracujemy na Twoim Menadżerze Reklam. Dzięki temu masz pełen wgląd w nasze działania i pozostajesz właścicielem piksela i danych nawet po zakończeniu współpracy. Zdarza się, że wykonawcy tworzą kampanie na swoich kontach reklamowych, bazując na powiązanych z nimi pikselach Facebooka. Gdy klient decyduje się zakończyć współpracę, specjalista „zabiera” konto, a wraz z nim piksel i wszystkie zgromadzone przez lata dane.

Analizując kampanie nie kończymy na ROAS-ach

Patrzymy nie tylko na ROAS na koncie reklamowym. Liczymy opłacalność kampanii, uwzględniając takie czynniki jak marża na produktach, podatek, koszty wysyłki i zwroty.

Pracujemy w e-commerce i wiemy, że bez takiej analizy raport z wyników kampanii jest wyłącznie laurką dla agencji reklamowej. Nie ma nic wspólnego z faktycznym stanem Twoich finansów.

Dopasowujemy działania do strategii

Dopasowujemy działania reklamowe do tego, co jest najlepsze dla Twojego e-commerce na obecnym etapie. W zależności od tego, czy zależy Ci na zwiększeniu zysku Twojego sklepu, czy na skalowaniu biznesu w celu zwiększenia przychodów – proponujemy inne działania reklamowe i inny sposób optymalizacji.

Nie tworzymy przypadkowych kampanii. Każdy nasz krok ma biznesowe uzasadnienie i służy osiągnięciu założonych celów.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Czy Facebook Ads ma sens w Twoim przypadku?

Nie jesteś pewien, czy reklama na Facebooku i Instagramie sprawdzi się w Twoim sklepie? Skonsultuj to ze specjalistą e-commerce. Powiedz nam, jaki cel chcesz osiągnąć, a my dobierzemy odpowiednie działania marketingowe. Bezpłatnie.

Rozwiązanie
„Na miarę”

NA MIARĘ

CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE

Jak powstaje
ten pakiet?

Opłata za pierwszy miesiąc  
t Opłata miesięczna powiększona o koszt konfiguracji konta reklamowego, wdrożenia analityki oraz przygotowania struktury kampanii.

Minimalny czas trwania umowy

Liczba produktów w sklepie

Sugerowany budżet reklamowy

Liczba kampanii reklamowych

ustalana indywidulanie

3 miesiące

bez limitu

bez limitu

bez limitu

Umawiasz się na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub napisz na adres kontakt@commertika.pl.

Rozmawiasz z naszym specjalistą

W ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą specjalista z doświadczeniem w marketingu e-commerce.

Dopyta o dotychczasowe działania marketingowe oraz cel, jaki chcesz osiągnąć.

Oceniasz proponowane rozwiązania

Na podstawie tych informacji przygotujemy koncepcję działań, które naszym zdaniem należy podjąć.

Kampanie Google Ads
Kampanie na FB i Instagramie
Inne kanały (LinkedIn, Pinterest)
N
N
N

Wytłumaczymy, dlaczego mają sens i policzymy szacunkowe koszty.

Podejmujesz decyzję

Jeśli uznasz, że nasze propozycje sprawdzą się w Twojej firmie, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.

Rozwiązanie „Na miarę”

NA MIARĘ

CENA USTALANA
INDYWIDUALNIE
Opłata za pierwszy miesiąc  
t Opłata miesięczna powiększona o koszt konfiguracji konta reklamowego, wdrożenia analityki oraz przygotowania struktury kampanii.

ustalana indywidualnie

Minimalny czas trwania umowy

3 miesiące

Liczba produktów w sklepie

bez limitu

Sugerowany budżet reklamowy

bez limitu

Liczba kampanii reklamowych

bez limitu

Kampanie Google Ads

N

Kampanie na FB i Instagramie

N

Inne kanały (LinkedIn, Pinterest)

N

Pomagamy sklepom prowadzić marketing oparty o dane

Porozmawiajmy o Facebook Ads
w Twoim sklepie

Opowiedz nam o swoim e-commerce i celu, jaki chcesz osiągnąć. Dobierzemy odpowiednie działania marketingowe i powiemy na co zwrócić uwagę, żeby zmaksymalizować zysk.

Marketing dedykowany e-commerce

Co zyskujesz pracując z nami:

Z

Doświadczenie pracownika, a nie najemnika

Pracujemy w e-commerce, a nie tylko dla e-commerce. Znamy procesy rządzące sklepem internetowym od wewnątrz. Pozwala nam to wyjść poza ramy zwykłej obsługi kampanii i traktować działania marketingowe jako element większej całości. Takie podejście jest niezbędne, by Twój e-sklep generował zysk.

Z

Biznesowe prowadzenie kampanii reklamowych

Dobry wynik z kampanii nie zawsze oznacza rentowność sklepu. Agencje optymalizują kampanie patrząc wyłącznie na ich ROAS (różnicę pomiędzy przychodem z reklam, a ich kosztem). Nie biorą pod uwagę marży na produktach, kosztów dostawy, ani innych czynników, które mają kluczowy wpływ na zwrot z inwestycji i rentowność Twojego biznesu.

My znamy funkcjonowanie sklepów internetowych „od środka”. Kalkulujemy realne zyski, jakie Twój sklep osiągnął z danego kanału i na podstawie tych danych wyciągamy wnioski do optymalizacji kampanii.

Z

Jedna firma do obsługi kampanii we wszystkich kanałach

Gdy za marketing odpowiada kilku działających bez porozumienia wykonawców, każdy dba tylko o swój kawałek tortu. Kampanie prowadzone bez wspólnej strategii, zamiast wspierać się nawzajem, konkurują ze sobą. Powierzenie całości działań marketingowych jednemu wykonawcy to najlepszy sposób, żeby efektywnie wydawać budżet marketingowy.

Z

Praca z Tobą, a nie tylko dla Ciebie

Nie jesteśmy tylko biernym wykonawcą Twoich poleceń. Nasza inicjatywa nie ogranicza się do comiesięcznego raportu z podsumowaniem kampanii. Dostarczamy analiz Twojego biznesu wraz z odpowiednimi rekomendacjami.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy pracujecie tylko ze sklepami internetowymi?

Nie. Chociaż największe doświadczenie mamy w obszarze e-commerce, z sukcesami prowadzimy również projekty dla firm usługowych, m.in. z branży nieruchomości i beauty.

Dlaczego opłata za pierwszy miesiąc jest wyższa?

Na początku projektu dokładnie analizujemy Twój biznes i dokonujemy niezbędnych wdrożeń. Robimy audyt kont, wdrażamy narzędzia reklamowe oraz analityczne. Wymaga to od nas dodatkowych roboczogodzin, dlatego opłata za pierwszy miesiąc współpracy jest wyższa. Za raz przeprowadzoną konfigurację nie pobieramy już opłat w kolejnych miesiącach. 

Dlaczego podpisujecie umowę na 3 miesiące?

Żeby „nauczyć” algorytmy kampanii optymalnie wydawać budżet, potrzebny jest czas. Im mniej danych na starcie (nowy biznes, mały budżet początkowy), tym dłużej musisz czekać, żeby efekty kampanii były widoczne.

Pierwszą umowę zawieramy na 3 miesiące, ponieważ jest to czas, którego potrzebuje system reklamowy, by móc zoptymalizować kampanię pod kątem osiągania założonych wyników.

Czy mogę wypowiedzieć umowę w trakcie jej trwania?

Tak, przy zachowaniu miesięcznego okresu wypowiedzenia, którego koniec przypada na koniec miesiąca.

Czy pobieracie prowizję od budżetu wyższego, niż sugerowany?

Nie pobieramy prowizji od wydanego budżetu. Rozliczamy się w oparciu o czas, jaki musimy poświęcić na wykonanie projektu. Jeśli większy budżet wymaga od nas utworzenia i optymalizacji większej ilości kampanii, wówczas opłata miesięczna będzie wyższa.

Czy mogę zamówić obsługę kampanii jednocześnie w Google i na Facebooku?

Tak. Napisz do nas na adres kontakt@commertika.pl lub skorzystaj z Bezpłatnej konsultacji. Podczas rozmowy ustalimy, jaki cel chcesz osiągnąć. Na tej podstawie przygotujemy koncepcję działań wraz z wyceną. Jeśli stwierdzisz, że nasze propozycje mają sens, zajmiemy się ich wdrożeniem.

Facebook Ads to nie wszystko. Sprawdź więcej usług dla Twojego e-sklepu:

Zróbmy razem coś dobrego

Skontaktuj się z nami

Zróbmy razem krok w stronę lepszego marketingu Twojego e-commerce.

Wypełnij formularz i daj nam znać, w czym możemy pomóc. Jeśli chcesz, żeby rozmowa odbyła się przez telefon, nie zapomnij zostawić swój numer. Odpowiemy w ciągu 24 godzin.